Reklama na obsahovej sieti

Inzercia na Obsahovej sieti Google zahrňuje textovú reklamu, ale i grafické bannery, ktoré sa vďaka širokej partnerskej sieti Google môžu zobrazovať na väčšine internetových stránok zo Slovenska ale i celého Sveta.

Na rozdiel o reklamy vo vyhľadávaní, kedy oslovujete používateľov hľadajúcich Váš produkt alebo službu, obsahová sieť slúži na zlepšenie povedomia o značke a oslovovanie rôznych skupín používateľov, ktorí vďaka pokročilým technikám cielenia s vysokou efektivitou prinášajú nových zákazníkov.

GDN reklama

Medzi tisíce reklamných partnerov Google, a teda webstránky, na ktorých sa bude Vaša reklama zobrazovať patria i obľúbené portály akými sú hnonline.sk, heurka, pluska.sk, bbc, reuters, zoznam.sk, pravda.sk, mac blog, mojevideo.sk, atlas.sk, profesia a mnoho ďalších.

Možnosti cielenia reklamy na obsahovej sieti

 

Obsahová sieť Google umožňuje Vašu grafickú ale aj textovú reklamu zacieliť na konkrétne okruhy cieľového publika, takže Vaše finančné náklady budú vynaložené priamo na oslovovanie tých ľudí, o ktorých máte reálny záujem. Existuje pritom hneď niekoľko metód efektívneho cielenia, ktoré môžete akokoľvek kombinovať:

 

 

 

Reklamný systém Google umožňuje cieliť textovú a bannerovú reklamu na obsahovej sieti partnerských webových stránkach takým spôsobom, že sa bude zobrazovať len tým používateľom, ktorí dominujú v záujmových skupinách podľa Vášho výberu. Tento spôsob cielenia zaručuje, že i na stránke so všeobecným zameraním, ako je napríklad spravodajský portál, dokážete zobrazovať reklamu cielene len tým návštevníkom, o ktorých máte záujem.

bodky

 

Podobným spôsobom sa môžete rozhodnúť pre možnosť cielenia reklamy na webové stránky, ktoré tematicky spadajú do okruhu Vášho záujmu. V tomto prípade je zobrazovanie reklamy obmedzené len na konkrétne webové stránky podľa Vášho výberu, avšak reklama sa môže ktorému koľ vek návštevníkovi, bez nutnosti identifikácie záujmu.

bodky

 

Alebo môžete využívať pokročilejšie remarketingové techniky cielenia reklamy, kedy Vaša reklama bude cielene oslovovať konkrétnych používateľov, ktorí v minulosti navštívili Vašu stránku. Vďaka tomu viete, že reklamou neoslovujete náhodných ľudí ale návštevníkov Vašej stránky, ktorých takýmto spôsobom môžete opakovane oslovovať prostredníctvom špeciálnych akcií alebo noviniek.

objednavka nezavaznavyhlladavanie

cielenie GDN

Video – reklama na Youtube

 

Youtube od mája 2013 umožňuje video inzerciu i na Slovensku. Vďaka obľúbenosti tohto video-portálu môžete za niekoľko násobne nižšie náklady ako pri inzerencii v televízii osloviť až 80% Slovenskej online populácie, pričom väčšiu časť predstavujú najmä ľudia v produktívnom veku.

Spoločne s partnerskou obsahovou sieťou a vyhľadávaním tak Google ponúka komplexné reklamné médium, ktoré svojou cenou, efektivitou, flexibilitou a možnosťou okamžitého vyhodnotenia ponúka možnosť reklamy aká tu pred tým nebola.